diumenge, 20 d’abril del 2014

Paleta de Colors de Primavera: Pensaments.

Isabel de Yzaguirre Maura, (c) 2013-2014.

Aquesta és la primera paleta de colors que creo amb GIMP, i trobo que ha quedat prou bé. 



A rel de canviar de PC a iMac em vaig quedar sense programari i ara em trobo que Photoshop s'ha tornat una eina de subscripció. Ni tan sols tinc l'opció de pagar, que hi estava ben disposada. La idea de tenir el programari online i haver d'anar pagant sempre no em convenç, així que m'he decidit a experimentar el seu competidor lliure.

La Natura és una de les millors fons d'inspiració: una bona mostra en són aquests pensaments. D'ells  he extret dues famílies de colors complementaris i un neutre que els uneix tots, el verd boscà, que he preferit al verd fulla clar.

Gaudiu dels bons dies i no deixeu d'observar la gran varietat de colors que podeu trobar al vostre entorn!

Isabel de Yzaguirre,
La Colorista.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada